Najczęściej zadawane pytania:

 

Gdzie mogę kupić produkty widoczne na stronie internetowej?

Zajrzyj na naszą podstronę „Sieć sprzedaży”. Możesz na niej znaleźć dystrybutora wg marki, która jest u niego dostępna. Jeśli na przykład chcesz sprawdzić, gdzie możesz znaleźć siodełka Prologo, wybierz tę markę, a ukażą Ci się sklepy rowerowe, w których możesz je kupić.

 

Dany dystrybutor nie ma produktu, który mnie interesuje. Co mogę zrobić?

Możesz poprosić go, żeby skontaktował się z naszym działem sprzedaży i zamówił dla Ciebie konkretny produkt. Jeśli tylko jest w naszym magazynie centralnym, powinien szybko trafić do sklepu, który go zamówi.

 

Czy dany produkt mogę kupić u Was?

Nie, możesz to zrobić tylko w sklepach z naszej sieci sprzedaży.

 

Czy produkty podane na stronie internetowej mogę kupić gdzieś taniej?

Podane przez nas ceny to sugerowane ceny detaliczne. O ewentualne niższe ceny czy promocje powinieneś pytać w sklepach z naszej sieci sprzedaży.

 

Gdzie mogę złożyć reklamację?

Reklamację należy zgłosić w sklepie, w którym kupiłeś dany produkt. Wszelkie formalności będą w sklepie dokonane na podstawie dowodu zakupu oraz, w przypadku roweru, dołączonej do niego karty gwarancyjnej. Reklamując rower, należy pamiętać o wcześniejszym dopełnieniu obowiązku przeprowadzenia przeglądu gwarancyjnego po 5-15 godzinach albo 100-300 km użytkowania roweru od chwili zakupu. Szczegółowe warunki gwarancji podano w karcie gwarancyjnej.

Sklep może rozpatrzyć reklamację samodzielnie bądź wysłać produkt do naszych oględzin, jeśli sprawa będzie tego wymagała. W takim przypadku pracownik działu reklamacji do 14 dni od przyjęcia zgłoszenia przekaże pracownikom sklepu, czy reklamacja została uznana za zasadną, czy została odrzucona (wraz z podaniem uzasadnienia odrzucenia). Każda reklamacja jest ewidencjonowana w naszym systemie, w którym można na bieżąco śledzić etap jej realizacji. Mają do niego dostęp pracownicy sklepu, w którym zgłosiłeś reklamację. Jeśli chcesz się dowiedzieć, na jakim jest etapie, najlepiej zwróć się w tej sprawie do nich.

Jeśli nie zgadzasz się z opinią wydaną przez naszego specjalistę, istnieje możliwość odwołania się od niej. Można również zlecić przeprowadzenie ekspertyzy przez niezależnych ekspertów. Jeśli w ramach takiej ekspertyzy zostanie stwierdzona wada produktu, która podważy opinię naszego działu reklamacji, zwrócimy koszty wykonania badania. Jeśli opinia naszego działu reklamacji zostanie potwierdzona, koszt ekspertyzy pokryje klient.

 

Gdzie powinienem serwisować rower, żeby zachować gwarancję?

Obowiązek obsługi gwarancyjnej spoczywa na sklepie, w którym rower został zakupiony, w którym przygotowywano go do sprzedaży i jazdy. Najlepiej zlecić wykonanie przeglądu gwarancyjnego właśnie w tym sklepie. Honorujemy jednak przeglądy dokonane w jakimkolwiek innym punkcie wybranym zgodnie z Twoimi preferencjami. Przegląd taki odbywa się na warunkach ustalanych indywidualnie w danym punkcie, nie mamy wpływu na jego koszt.

 

Kiedy powinienem się udać na przegląd gwarancyjny roweru?

Przegląd gwarancyjnego powinien być przeprowadzony po 5-15 godzinach albo 100-300 km użytkowania roweru, albo po trzech miesiącach od chwili zakupu.

 

Kupiłem rower przez internet. Gdzie powinienem się z nim udać na przegląd gwarancyjny?

Obowiązek obsługi gwarancyjnej spoczywa na punkcie sprzedaży roweru także w przypadku zakupów przez internet. Honorujemy jednak przeglądy dokonane w jakimkolwiek innym punkcie wybranym zgodnie z Twoimi preferencjami. Nie mamy wpływu na koszt takiego przeglądu. To sklep, którego własnością jest przekazywany do sprzedaży rower, ponosi odpowiedzialność za właściwe przygotowanie go do jazdy. Zdarza się, że awarie na trasie wynikają właśnie z powodu złego skręcenia i wyregulowania roweru. Aby uniknąć takich sytuacji, odradzamy zakup roweru w sklepie internetowym. Zwróć uwagę także na kwestię transportu, która może sprawić dodatkowe problemy. Jeśli pierwotnie skręcony i wyregulowany rower będzie przesyłany po uprzednim zdemontowaniu go, może na tym ucierpieć. Zależy nam na jak najwyższym poziomie obsługi i zadowoleniu osób, które wybierają nasze rowery, dlatego zalecamy zakupy w profesjonalnych stacjonarnych sklepach rowerowych z naszej sieci sprzedaży. Pomoże to nie tylko uniknąć kłopotów związanych z przeglądem gwarancyjnym, ale zapewni również optymalny dobór roweru (np. wielkości ramy) i właściwe przygotowanie go do jazdy.

 

Jak dobrać rozmiar ramy roweru? Jaki rozmiar byłby dla mnie najlepszy?

Dobór rozmiaru ramy to bardzo indywidualna kwestia. Zdarza się, że osoby o bardzo zbliżonych parametrach wybierają dwa różne rozmiary tego samego roweru. Wiele zależy od indywidualnych preferencji i odczuć, a także od przewidzianego wykorzystania roweru (do sportowej czy raczej rekreacyjnej jazdy).

Aby wybrać rozmiar ramy dostosowany do indywidualnych uwarunkowań i preferencji, najlepiej wybrać się do sklepu z naszej sieci sprzedaży, w którym znajduje się poszukiwany rower. Pozwoli to dopasować rozmiar ramy do swoich parametrów i potrzeb.

 

Czy macie produkty do testów?

W wybranych sklepach z naszej sieci sprzedaży są dostępne testowe siodełka Prologo oraz komputery rowerowe Bryton. O szczegóły testów tych produktów powinieneś zapytać u dystrybutorów tych marek.

 

Interesuje mnie współpraca marketingowa/sponsoringowa. Co mogę zrobić, żeby ją nawiązać?

Najlepiej opisz swoje pomysły i oczekiwania, a także dotychczasowe dokonania i prześlij je na marketing@merida.pl. Każdą propozycję traktujemy indywidualnie i dopiero po zapoznaniu się z Twoją będziemy mogli określić, czy będziemy w stanie podjąć z Tobą współpracę.

 

Znajdź dystrybutora

Marki
m_bike
Maxxis
Sportful
Controltech
Prologo
Airborne
b-skin
DeOne
CST
Wybierz województwo
WOJ. DOLNOŚLĄSKIE
WOJ. KUJAWSKO-POMORSKIE
WOJ. LUBELSKIE
WOJ. LUBUSKIE
WOJ. ŁÓDZKIE
WOJ. MAŁOPOLSKIE
WOJ. MAZOWIECKIE
WOJ. OPOLSKIE
WOJ. PODKARPACKIE
WOJ. PODLASKIE
WOJ. POMORSKIE
WOJ. ŚLĄSKIE
WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIE
WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIE
WOJ. WIELKOPOLSKIE
WOJ. ZACHODNIOPOMORSKIE

Dystrybucja

Znajdź dystrybutora

Marki
m_bike
Maxxis
Sportful
Controltech
Prologo
Airborne
b-skin
DeOne
CST
TreeFrog
Wybierz województwo
WOJ. DOLNOŚLĄSKIE
WOJ. KUJAWSKO-POMORSKIE
WOJ. LUBELSKIE
WOJ. LUBUSKIE
WOJ. ŁÓDZKIE
WOJ. MAŁOPOLSKIE
WOJ. MAZOWIECKIE
WOJ. OPOLSKIE
WOJ. PODKARPACKIE
WOJ. PODLASKIE
WOJ. POMORSKIE
WOJ. ŚLĄSKIE
WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIE
WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIE
WOJ. WIELKOPOLSKIE
WOJ. ZACHODNIOPOMORSKIE

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.